tisdag 20 december 2011

Röd haruni klar

Har sedan förra veckan haft mycket att göra, kom hem från Reykjavik för en vecka sen och har sen dess försökt komma ikapp med mitt liv här hemma. Praktik inom avfallsrätt på Länsstyrelsen i Malmö förmodligen klar, och den röda Haruni jag förtvivlat stickade för att hinna klart med innan jag lämnade Island. Jag blev förvisso klar med den innan avfärd från Island, men efter att jag lämnade Reykjavik, på flygbussen så Ann-Kristin som den var menad för hann inte få den. Turligt nog kommer hon och hälsar på om ett par veckor, på vägen hem till Berlin från Reykjavik. Idag kunde jag dessutom på Konsum hämta ut en väska jag skickade från Reykjavik för ungefär tio dagar sen. Där finns ett och annat nystan garn. Kanske tolv. Eller femton. Bild på harunin kommer, liksom det hemliga projekt jag avslutat sen dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar