tisdag 22 november 2011

Premiärinlägg!

Nu är det dags för mig att börja skriva små anteckningar om stickning. Inledningsvis; jag heter Anna Johansson och läser juridik och ägnar mycket tid åt stickning. Jag är dessutom biografmaskinist, miljöpartist och innehavare av två trevliga katter, av ras devon rex, mest för att jag är allergisk, men också för att de är så sanslöst trevliga.

I skrivande stund sitter jag i mitt rum i Reykjavik där jag för närvarande har en utbytestermin, men om tre veckor sitter jag förhoppningsvis i mitt vardagsrum med en eller två katter i knät och stickar på något nytt projekt.

Jag tänker försöka lägga upp en del av mina projekt här, jag stickar betydligt mer än jag fotograferar, så jag lär hamna efter något i rapporteringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar